FAQ - Pytania i Odpowiedzi

1. ,,Jaki jest czas realizacji zamówienia?"

Wszystkie zamówienia wysyłamy w 24 godziny, jeśli złożą Państwo zamówienie do godziny 12:00, wysyłka nastąpi tego samego dnia. 

2. ,,Jak przebiega zwrot towaru?"

W tym celu proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem zwrotu oraz paragonem. Na poinformowanie nas o zwrocie mają Państwo 14 dni od otrzymania przesyłki.

3. ,,Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?"

Jak najbardziej.

4. ,,Czy muszę rejestrować konto aby dokonać zakupów?"

Tak, do złożenia zamówienia wymagana jest rejestracja lub zalogowanie się przez Facebooka.

5. ,,Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie Państwa firmy?"

Tak. W tym celu proszę się z nami skontaktować.

6. ,,Co mam zrobić w sytuacji gdy zamówienie dotarło do mnie uszkodzone lub niekompletne?"

W tym wypadku proszę nas niezwłocznie o tym poinformować. Wszelkie problemy z przesyłkami załatwiamy od ręki.